Theater Online
Határon Túli Színházak
Instagram
  • Nyitólap
  • Programok
  • Színházak
  • Bemutatók
  • Személyek
  • Hírek
  • Írások
  • Kisvárdai Fesztivál
  • TESzT

Színházak

Szigligeti Színház Nagyárad

  • Előadások
  • Galériák
  • Hírek
  • Írások
  • Műsor
  • 2024/2025
  • 2023/2024
  • 2022/2023
  • 2021/2022
  • 2020/2021
  • 2019/2020
  • 2018/2019
  • 2017/2018
  • 2016/2017
  • 2015/2016
  • 2014/2015
  • 2013/2014
  • 2012/2013
  • 2011/2012
  • 2010/2011
  • 2009/2010
  • 2008/2009
  • 2007/2008
  • 2006/2007
  • 2005/2006
  • 2004/2005
  • 2003/2004
  • 2002/2003
  • 2001/2002
  • 2000/2001
  • 1999/2000
  • 1998/1999
  • 1997/1998
  • 1996/1997
  • 1995/1996
  • 1994/1995
  • 1993/1994
  • 1992/1993
  • 1991/1992
  • 1990/1991
  • 1989/1990
  • 1988/1989
  • 1987/1988
  • 1986/1987
  • 1985/1986
  • 1984/1985
  • 1983/1984
  • 1982/1983
  • 1981/1982
  • 1980/1981
  • 1979/1980
  • 1978/1979
  • 1977/1978

Alessandro Giovannini - Pietro GarineiTigris a garázsban

Zenés bohózat
fordítóTelegdi Polgár István
  • Rino Persichettiifj. Kovács Levente
  • NicolettaPersichetti feleségeMolnár Júlia
  • Ettore PersichettiDobos Imre
  • Yvonne de RinaldisCsíky Ibolya
  • VenturiMeleg Vilmos
  • VezérÁcs Tibor
  • Marinaa Vezér feleségeRácz Mari
  • ColiboBorsos Barna
  • RosaliaSólyom Katalin
  • rendezőGábor Kati
  • társrendezőMeleg Vilmos
  • díszlettervezőMaria Haţeganu
  • jelmeztervezőMaria Haţeganu
  • fordítóTelegdi Polgár István
  • koreográfusImre Lucia m.v.Dan Şiclovan m.v.
  • zeneAri Nagy Sándor m.v.
  • maszkmesterCsoknyai Eta
  • fényVajna Tibor
  • hangAntók Zoltán
  • súgóMogyoróssy Erzsébet
  • ügyelőGölle Ildikó

„A Tigris a garázsban fesztelen zenés játék. Egészséges, jól szerkesztett, szórakoztató meséje helyenként még a szellemes jelzőt is megérdemli… Az olasz szerzők darabjának tréfálkozása nem szellemeskedés, pikantériája nem ízléstelenkedés, komikuma nem mély, de legalább nem «bemondásokra», hanem épkézláb ötletre, tehetségesen, jó logikával létrehozott helyzetekre, itt-ott még a jellemek groteszkségére is épül – általában az egész játék mentes az érzelgősségtől és az ordenáré hatásoktól.” (Rajk András)

„A szellemesen megírt, meglehetősen egyértelmű kétértelműségekkel, és csak egyféleképpen értelmezhető, de a jó ízlés határain belül maradó utalásokkal megtűzdelt darab alapötlete semmivel sem jobb, de nem is rosszabb a hasonló darabokénál. A házias asszonykáról kiderül, hogy unalmában irodalmi munkásságot folytat, sikert ér el, és a férj gyanakodni kezd, hogy az erotikus mű ihletője nem egyedül az ő férfiassága… Az olasz szerzők egy kispolgári család életében kevernek bonyodalmakat…” (Csik István)


1995. 01. 07.

Játszóhelyek, társszínházak, fesztiválok

  • Lilliput Társulat - Nagyvárad
  • Nagyvárad Táncegyüttes
  • Transilvania Színpad
Az oldal megjelenését támogatja:Nemzeti Kulturális Alap
© 2025. - THEATER Online - theater.hu